Układy wydechowe i tłumiki (wydechy) do Volkswagen Passat

Rura wydechowa Volkswagen Passat B4 04.1988-04.1997 1.6 1.8 2.0 1.6 TD 1.9 TDI Sedan Kombi Variant Rura wydechowa Volkswagen Passat B4 04.1988-04.1997 1.6 1.8 2.0 1.6 TD 1.9 TDI Sedan Kombi Variant 2
  • Wyprzedaż!

Rura wydechowa Volkswagen Passat B4 04.1988-04.1997 1.6 1.8 2.0 1.6 TD 1.9 TDI Sedan Kombi Variant

Ferroz RWR-049^WKIT-182
Silnik / pojemność / moc: 1.6 • 1595 cm3 • 74 KW
Silnik / pojemność / moc: 1.9 TDI • 1896 cm3 • 66 KW
Silnik / pojemność / moc: 1.8 • 1781 cm3 • 66 KW
Silnik / pojemność / moc: 1.9 TDI • 1896 cm3 • 55 KW
Silnik / pojemność / moc: 2.0 • 1994 cm3 • 85 KW
Silnik / pojemność / moc: 1.6 TD • 1588 cm3 • 59 KW
Element układu wydechowego: Rura wydechowa
Ferroz
Zestaw:
Rura wydechowa
Elementy montażowe
1.6
74 KW
1.8
66 KW
2.0
85 KW
1.6 TD
59 KW
1.9 TDI
55/66 KW
Sedan
Kombi Variant
78,00 zł

Tłumik środkowy Volkswagen Passat B6 od 2005 do 11/2010 1.9 TDI 2.0 TDI Sedan Kombi

Polmo P30.55^WKIT-1184
Silnik / pojemność / moc: 2.0 TDI • 1968 cm3 • 103 KW
Silnik / pojemność / moc: 2.0 TDI • 1968 cm3 • 100 KW
Silnik / pojemność / moc: 1.9 TDI • 1896 cm3 • 77 KW
Silnik / pojemność / moc: 2.0 TDI • 1968 cm3 • 88 KW
Silnik / pojemność / moc: 2.0 TDI • 1968 cm3 • 90 KW
Element układu wydechowego: Tłumik środkowy
Polmo
Zestaw:
Tłumik środkowy
Elementy montażowe
1.9 TDI
77 KW
2.0 TDI
88/90/100/103 KW
Sedan
Kombi Variant
221,00 zł

Tłumik środkowy Volkswagen Passat B6 od 2005 do 11/2010 1.8 TSI 2.0 FSI Sedan Kombi

Polmo P30.58^WKIT-1185
Silnik / pojemność / moc: 2.0 FSI • 1984 cm3 • 110 KW
Silnik / pojemność / moc: 1.8 TSI • 1798 cm3 • 112 KW
Silnik / pojemność / moc: 1.8 TSI • 1798 cm3 • 118 KW
Element układu wydechowego: Tłumik środkowy
Polmo
Zestaw:
Tłumik środkowy
Elementy montażowe
1.8 TSI
112/118 KW
2.0 FSI
110 KW
Sedan
Kombi Variant
232,00 zł
Pokazano 1-12 z 73 pozycji

VW Passat B4 produkowany był przez koncern Volkswagena AG w latach 1993-1997 w dwóch fabrykach w Niemczech oraz w jednej w Belgii. W 1995 roku Passat B4 został poddany stylistycznej modernizacji, między innymi przyciemniono tylne lampy oraz wprowadzono nowy silnik benzynowy 1.6l o mocy 101 KM. Samochód ten oferowany był w dóch wersjach nadzwozia, jako 4-drzwiowy sedan oraz jako 5-drzwiowe kombi. Napęd z jakim można było nabyć Passata B4 to przedni lub na wszystkie koła. Konkurencją w swojej klasie stanowiły dla niego BMW E36, Ford Mondeo czy Honda Accord. Najmocniejszym silnikiem benzynowym był 2.9 VR6 o mocy 184 KM, a najmocniejszą wysokoprężną jednostką 1.9 TDI o mocy 110 KM. Volkswagen B5 (3B) to model, który został zbudowany od podstaw. Azuje na płycie podłogowej Audi A4 i produkowany był w latach 1996-2000 w Niemczech, na Ukrainie oraz w Szanghaju. Typy nadwozia to 4-drzwiowy sedan lub 5-drzwiowe kombi. Nadwozie zostało w pełni ocynkowane. W konkursie na Europejski Samochód Roku 1997 5 generacja Passata zajęła 3 miejsce. W 2000 roku zaprezentowano gruntownie zmodernizowany model Passata B5. Najmocniejsza i najlepiej wyposażona wersja Passata B5 to wersja W8 z silnikiem 4l, który oferuje moc 275 KM, napęd 4Motion oraz 6-biegową manualna lub 5-biegową automatyczną skrzynię biegów. VW Passat B5FL (3B) to zmodernizowana wersja Passata B5. B5 FL produkowany był w latach 2000-2005. Samochód ten należy do segmentu D. Typy nadwozia to 4-drzwiowy sedan lub 5-drzwiowe kombi. Auto znacznie różnie się od swojego poprzednika, przede wszystkim pod względem stylistycznym. W 2000 roku zaprezentowano gruntownie zmodernizowany model Passata B5 FL. Najmocniejsza i najlepiej wyposażona wersja Passata B5 to wersja W8 z silnikiem 4l, który oferuje moc 275 KM, napęd 4Motion oraz 6-biegową manualną lub 5-biegową automatyczną skrzynię biegów. VW Passat B6 (3C) to szósta generacja modelu. Charakteryzuje się zupełnie nową stylistyką, nowcześniejszą w porównaniu do poprzednika mechaniką oraz powiększonym wnętrzem. Chromowana atrapa chłodnicy urosła do potężnych rozmiarów. Lata produkcji VW Passat B6 przypadły na 2005-2010. Konkurencją dla tego modelu jest np. Alfa Romeo 159 czy Audi A4. Najwyższą wersją wyposażeniową jest Highline, którą można rozpoznać po chromowanych listwach na atrapie chłodnicy, deska rozdzielcza wykończona jest drewnem, standardem jest skórzana tapicerka oraz felgi aluminiowe. VW Passat B7 (3C) to siódma generacja modelu od Volkswagena. VW Passat B7 produkowany był w latach 2010-2014. Jest to gruntownie zmodernizowana wersja VW Passata B6. Zmieniono stylistykę nadwozia, samocód stał się nieco bardziej kanciasty. Zmodernizowano tylne lampy. Wnętrze pojazdu niewiele się zmieniło. OD 2011 roku na rynku dostepna jest także wersja uterenowiona nazwana VW Passat Alltrack. VW Passat B7 to 4- drzwiowy sedan lub 5-drzwiowe kombi. Skrzynia biegów w wersji manualnej występuje w wersji 5 lub 6-biegowej natomiast DSG 6 lub 7-biegowa. VW Passat B7 (3C) produkowany jest w kilku fabrykach na świecie, między innymi w Niemczech, Rosji, na Ukrainie czy w Chinach. Volkswagen Passat B8 zosytał zaprezentowany w Poczdamie w 2014 roku. Jego oficjalna prezentacja miała natomiast miejsce w Paryżu na targach motoryzacyjnych. Płyta podłogowa jest identyczna do płyty Skody Superb III, Skody Octavii III czy Volkswagena Golfa VII. Nowa generacja i nowa stylistyka. Samochód nabrał poważnego i eleganckiego wyglądu. Od 2015 roku dostępna jest wersja Alltrack. Jest to uterenowiona wersja o podwyższonym zawieszeniu i napędzie na wszystkie koła, który realizowany jest poprzez pracę sprzęgła Haldex. Rok 2015 to 1 miejsce i nagroda Europejskiego Samochodu Roku, wyprzedzając Citroena Cactusa oraz Mercedesa W205. Model ten jest produkowany w dwóch fabrykach Volkswagena w Niemczech. Może posiadać sześcio-biegową skrzynię manualną lub 6 i 7-begową skrzynię automatyczną. Standardowe wyposażenie jest bardzo bogate i obejmuje między innymi systemy ABS i ESP, ASR, MSR, asystenta siły hamowania oraz stabilizację toru jazdy przyczepy, komplet poduszek powietrznych, fotele z regulacją wysokości, system bezkluczykowy, komputer pokładowy i wiele innych udogodnień. Hak holowniczy VW Passat B8 z kulą przykręcaną dwoma śrubami do korpusu haka to bardzo dobry stosunek jakości do ceny. Polecany tym osobom, które systematycznie korzystają z haka holowniczego. Wydech do Volkswagen Passat może składać się z takich elementów jak rura kolektorowa , rura wydechowa , tłumik końcowy oraz tłumik środkowy. Oferowane w naszym sklepie tłumiki do Volkswagen to produkty polskiego producenta, posiadającego ponad 50-letnie doświadczenie w produkcji układów wydechowych. Wydech wyciszany jest przy pomocy włókna szklanego, co pozwala na zachowanie oryginalnego dźwięku silnika. Oferowany Układ wydechowy do Volkswagen Passat to tłumiki wysokiej jakości, wykonane z certyfikowanej blachy aluminiowanej niemieckiego producenta Thyssen Krupp. Tłumik jest idealnie dopasowany, gwarantuje wieloletnią bezproblemową jazdę. Dzięki zastosowaniu podwójnie aluminiowanej blachy, zarówno od zewnątrz jak i od środka tłumika, tłumik zachowuje dłuższą żywotność oraz odporność na korozję. Wszystkie elementy montażowe tłumika cechuje bardzo wysoka jakość oraz odporność na warunki atmosferyczne. Wieszaki gumowe wykonane z wysokogatunkowej gumy EDPM, która nie pęka i nie parcieje.

Wyszukaj produkt

Profesjonalne doradztwo

14 696 01 99

Nasi konsultanci z wieloletnim doświadczeniem w sprzedaży akcesoriów samochodowych pomogą  Państwu dobrać odpowiedni produkt.

Zwrot towaru

30 dni na zwrot

Rozmyśliłeś się? Zakupiony produkt okazał się nieodpowiedni? Poinformuj nas o tym w ciągu 30 dni od otrzymania przesyłki.

Bezpłatna dostawa

dostawa gratis od 300 zł

Złóż zamówienie za minimalną kwotę 300 zł wybierając dowolny sposób dostawy, a my wyślemy paczkę za darmo.

Ekspresowa realizacja zamówień

wysyłka tego samego dnia

Zamówienia złożone od poniedziałku do piątku do godziny 11:00 nadawane są tego samego dnia z dostawą do zamawiającego na ogół w następnym dniu roboczym.

W ramach tej witryny stosujemy pliki cookies w celu
świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie.
Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.