Reklamacja zakupionego w naszym sklepie towaru to proces, który odbywa się bez stresu oraz bez dodatkowych kosztów. Zapewniamy bezpłatną i komfortową wymianę drogą wysyłkową. Jeśli zdarzy się, że zamówiony produkt posiada uszkodzenia lub okaże się wadliwy podczas użytkowania (w okresie trwania gwarancji), prosimy o wypełnienie formularza reklamacyjnego i skontaktowanie się z naszym Biurem Obsługi Klienta celem umówienia odbioru przesyłki przez kuriera.
Wymiana towaru jest bezpłatna, oznacza to, że nie ponosisz żadnych dodatkowych kosztów związanych z odesłaniem wadliwego produktu ani z jego ponowną dostawą.
W ramach reklamacji można żądać wymiany towaru na nowy, naprawy towaru, obniżenia ceny oraz odstąpienia od umowy.
Najczęstszą przyczyną reklamacji jest nieodpowiednio dobrany produkt, na przykład hak holowniczy lub wiązka elektryczna. Zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z naszymi fachowymi doradcami, którzy bezbłędnie pomogą w wyborze odpowiedniego akcesorium. Czekamy na Twój telefon od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 do 16:00, pod numerem telefonu 14 696 01 99.
W ADAMOT.pl cenimy czas naszych klientów więc reklamacje rozpatrujemy w ciągu około 3 dni roboczych od momentu otrzymania przez nas przesyłki z reklamowanym towarem.