Układy wydechowe i tłumiki (wydechy) do Volkswagen Golf
Rura wydechowa Volkswagen Golf 3 III 01.1991-12.1997 1.6i 1.8i 1.9D 1.9 TDI Hatchback Cabrio Kombi Variant
Ferroz RWR-049^WKIT-182
Silnik / pojemność / moc: 1.6 • 1598 cm3 • 74 KW
Silnik / pojemność / moc: 1.9 TDI • 1896 cm3 • 66 KW
Silnik / pojemność / moc: 1.8 • 1781 cm3 • 66 KW
Silnik / pojemność / moc: 1.9 TDI • 1896 cm3 • 55 KW
Silnik / pojemność / moc: 1.9D • 1896 cm3 • 47 KW
Silnik / pojemność / moc: 1.9D • 1896 cm3 • 48 KW
Element układu wydechowego: Rura wydechowa
| Zestaw: Rura wydechowa Elementy montażowe |
| Hatchback Cabrio Kombi Variant |
Rura wydechowa Volkswagen Golf II 2 01.1983-12.1992 1.8
Ferroz RWR-049^WKIT-182
Silnik / pojemność / moc: 1.8 • 1781 cm3 • 66 KW
Silnik / pojemność / moc: 1.8 • 1781 cm3 • 62 KW
Silnik / pojemność / moc: 1.8 • 1781 cm3 • 79 KW
Element układu wydechowego: Rura wydechowa
| Zestaw: Rura wydechowa Elementy montażowe |
Rura wydechowa Volkswagen Golf 4 IV od 1997 do 2006 1.9 TDI Hatchback Kombi
Polmo P24.38^WKIT-163
Silnik / pojemność / moc: 1.9 TDI • 1896 cm3 • 66 KW
Silnik / pojemność / moc: 1.9 TDI • 1896 cm3 • 81 KW
Silnik / pojemność / moc: 1.9 TDI • 1896 cm3 • 85 KW
Silnik / pojemność / moc: 1.9 TDI • 1896 cm3 • 96 KW
Silnik / pojemność / moc: 1.9 TDI • 1896 cm3 • 110 KW
Silnik / pojemność / moc: 1.9 TDI • 1896 cm3 • 74 KW
Element układu wydechowego: Rura wydechowa
| Zestaw: Rura wydechowa Elementy montażowe |
| 1.9 TDI 66/74/81/85/96/110 KW |
Rura wydechowa Volkswagen Golf 4 IV 10.1997-07.2006 1.9 TDI Kombi Variant Hatchback
Ferroz RWR-126^WKIT-163
Silnik / pojemność / moc: 1.9 TDI • 1896 cm3 • 81 KW
Silnik / pojemność / moc: 1.9 TDI • 1896 cm3 • 85 KW
Silnik / pojemność / moc: 1.9 TDI • 1896 cm3 • 96 KW
Silnik / pojemność / moc: 1.9 TDI • 1896 cm3 • 110 KW
Silnik / pojemność / moc: 1.9 TDI • 1896 cm3 • 74 KW
Silnik / pojemność / moc: 1.9 TDI • 1896 cm3 • 66 KW
Element układu wydechowego: Rura wydechowa
| Zestaw: Rura wydechowa Elementy montażowe |
| 1.9 TDI 66/74/81/85/96/110 KW |
Volkswagen Golf II to druga generacja popularnego samochodu kompaktowego, który oferowany jest przez niemiecki koncenr VAG od 1983 roku. Produkowany był do 1992. Swoja sylwetką przypominał pierwszą generację, jednak zwiększony został rozstaw osi oraz długośc pojazdu. Najszybsza i najmocniejsza wersja była to opcja GTI z 16-sto zaworowym silnikiem benzynowym 1.8l o mocy 139 KM. Lata 87-89 to czas modernizacji modelu. Odświeżono przednie boczne szyby, atrapę chłodnicy oraz zderzaki. Volkswagen Golf III to trzecia generacja bardzo popularnego samochodu osobowego typu kompakt. Lata produkcji przypadały na okres 1991-1999. Od drugiej generacji samochód różnił się nieco nowcześniejszą stylistyką. Wzbogacono także gamę jednostek napędowych oraz polepszono wyposażenie wewnętrzne. W 1992 roku Golf III zajął pierwsze miejsce, zostawiając w tyle Opla Astrę oraz Citroena ZX. Typy nadwozia w jakich dostepny jest Golf III to 3 i 5-drzwiowy hatchback, 5-drzwiowe kombi oraz 2-drzwiowy kabriolet. Volskwagen Golf III produkowany był w kilku miejscach na świecie, w Niemczech, w Czechach, W Meksyku czy w RPA. Produkcja wersji kabrio zakończona została w 2002 roku. W zależności od wersji wyposażenia pojazd mógł być wyposażony w system ABS, poduszki powietrzne, elektryczne sterowanie szyb, zamek centralny, klimatyzację oraz wspomaganie kierownicy. VW Golf IV to czwarta generacja kompaktu od Volkswagena, którego produkcja przypadała na lata 1997-2006. To, co odróżnia go od trzeciej generacji to przede wszystkim w pełni ocynkowane nadwozie z 12-letnią gwarancją. W plebiscycie na Europejski Samochód roku Golf IV zajął drugą pozycję zaraz za Alfa Romeo 156. gama silników jest bardzo szeroka, silniki benzynowe od pojemności 1.4 do najmocniejszego 3.2 R32 o mocy aż 241 KM. Opcje wysokoprężne to pojemności 1.9 SDi, TDI oraz TDI GTI o mocy 150KM. Volkswagen Golf V to piąta generacja samochodu osobowego produkowanego przez niemiecki koncern VAG. Produkcja przypadała na lata 2003-2009. Golf V produkowany był w fabrykach w Niemczech, w Belgii, w RPA, w Chinach, Indonezji i na Ukrainie. Płyta podłogowa jest taka sama jak w Seacie Altea czy Leonie, a także Audi A3. W plebiscycie na Europejski Samochód Roku 2004 Golf V zajął 3 miejsce, zaraz za Fiatem Pandą i Mazdą 3. Typy nadwozia to 3 lub 5-drzwiowy hatchback oraz 5-drzwiowe kombi. Do wyboru mamy napęd na przednią oś lub na wszystkie koła. Standardowe wyposażenie to 4 poduszki powietrzne, ABS oraz elektrycznie sterowane szyby przednie. Namocniejszym silnikiem oferowanym w Golfie V jest benzynowy 3.2 R32 w układzie VR6 o mocy 250 KM. Volkswagen Golf VI to szósta generacja kompaktowego samochodu osobowego oferowanego przez niemiecki koncern. Lata produkcji to 2008-2013. Kolejna wersja popularnego hatchbacka została zaprezentowana dwa lata wcześniej niż planowano. Jest to zmodernizowana wersja poprzednika, Golfa V, który nie spełniał oczekiwań klientów. Wersja Plus weszła do oferty w 2009 roku. W konkursie na Europejski Samochód Roku Golf VI zajął 3 miejsce, za Oplem Insignią oraz Fordem Fiestą. W 2009 przypadł mu tytuł World Car of the Year. Samochód ten produkowany był w kilku fabrykach na całym świecie. Golf VI posiada napęd na przednią oś, opcjonalnie na wszystkie koła. VW Golf VII to siódma generacja kompaktowego samochodu osobowego od koncernu Volkswagena, dostępna na rynku od 2012 roku. Wersje nadwozia dla VW Golf VII to 3 i 5-drzwiowy hatchback oraz 5-drzwiowe kombi. Napęd na przednią oś lub na wszystkie koła. W 2013 roku zaprezentowana została jednostka zasilana CNG, sprężonym gazem ziemnym. Wersja kombi pojazdu nosi nazwę Variant. Obecna jest od 2013 roku. We wrześniu 2014 natomiast odbyła się prezentacja uterenowionej wersji VW Golf VII Alltrack. Model ten posiada zwiększony o 20 mm prześwit oraz napęd 4x4 i sprzęgło Haldex 5 generacji. VW Golf VII produkowany jest między innymi w fabrykach w Niemczech, w Brazylii, w Meksyku i w Chinach. Oferowane w naszym sklepie tłumiki do Volkswagen to produkty polskiego producenta, posiadającego ponad 50-letnie doświadczenie w produkcji układów wydechowych. Wydech wyciszany jest przy pomocy włókna szklanego, co pozwala na zachowanie oryginalnego dźwięku silnika. Oferowany Układ wydechowy do Volkswagen Golf to tłumiki wysokiej jakości, wykonane z certyfikowanej blachy aluminiowanej niemieckiego producenta Thyssen Krupp. Tłumik jest idealnie dopasowany, gwarantuje wieloletnią bezproblemową jazdę. Dzięki zastosowaniu podwójnie aluminiowanej blachy, zarówno od zewnątrz jak i od środka tłumika, tłumik zachowuje dłuższą żywotność oraz odporność na korozję. Wszystkie elementy montażowe tłumika cechuje bardzo wysoka jakość oraz odporność na warunki atmosferyczne. Wieszaki gumowe wykonane z wysokogatunkowej gumy EDPM, która nie pęka i nie parcieje. Wydech do Volkswagen Golf może składać się z takich elementów jak rura kolektorowa , rura wydechowa , tłumik końcowy oraz tłumik środkowy.