Rozumiem

W ramach tej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie. Więcej informacji znajdziesz w naszejPolityce Cookies.


Jako konsument, zgodnie z ustawą, masz prawo zwrócić zakupiony towar w ciągu 14 dni, bez podawania przyczyny. Jako nasz Klient masz na to aż 30 dni. Okres, w którym przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość liczony jest od dnia dostarczenia zamówienia.

Warunki zwrotu


Należy pamiętać, aby zwracany produkt nie był uszkodzony i posiadał oryginalne opakowanie. Zgodnie z naszym Regulaminem § 9 pkt. 10: „Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.” Upewnij się, że zwracany towar spełnia te warunki. W razie zaistnienia uszkodzeń obniżających wartość towaru, kwota zwracana Klientowi za jego zakup zostanie pomniejszona. Zwracając hak holowniczy należy zapakować go w kartonowe pudło, w którym został przysłany. Dzięki temu będzie odpowiednio zabezpieczony.

Formularz zwrotu


Wypełnij formularz odstąpienia od umowy (formularz zwrotu) i dołącz go do paczki razem ze zwracanym towarem. Jeśli zwracasz więcej niż jedną rzecz, formularz może być wypełniony zbiorczo. Adres do wysyłki zwrotu znajduje się na formularzu. W razie zgubienia formularza dołączonego do przesyłki możesz pobrać nowy dokument, który znajdziesz tutaj.

Adres do zwrotu


ADAMOT sp. z o.o.
ul. Przemysłowa 8
33-100 Tarnów

Zwrot towaru


Zwrot towaru odbywa się taką samą drogą jaką został przesłany. Jeśli była to przesyłka kurierska prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta w celu umówienia kuriera na dogodny dla Ciebie termin oraz dowolny adres. W innym wypadku towar możesz odesłać samodzielnie. Jeśli odsyłasz towar drogą inną niż przesyłka kurierska pamiętaj, aby dołączyć do paczki dowód płatności za wysyłkę. Potwierdzenie nadania może być dostarczone w formie ksero (w paczce razem z formularzem zwrotnym) lub przesłane do nas drogą mailową, w formie skanu lub zdjęcia. Na tej podstawie zwrócimy Ci koszty wysyłki.

Koszty zwrotu


To my ponosimy koszty związane z wysyłką zwracanego towaru. Jednocześnie informujemy, iż nie przyjmujemy przesyłek, które odsyłane są do nas za pobraniem. Kiedy Twój zwrot zostanie odebrany w magazynie w ciągu maksymalnie 3 dni roboczych wyślemy do Ciebie wiadomość e-mail z informacją o potwierdzeniu jego odbioru. Jeśli towar spełnia warunki zwrotu, wpłata należności za zakupiony towar oraz zwrot kosztów wysyłki (paczki inne niż kurierskie) nastąpi na podane w formularzu konto bankowe w ciągu 14 dni roboczych od chwili przetworzenia zwrotu.