Szczegóły:
Aluminiowy bagażnik dachowy – klasa B
Inter Pack Virgo
- Szeroka przestrzeń robocza - kształt belek pozwala na wykorzystanie większej przestrzeni montażowej, a dzięki temu umożliwia przewożenie więcej akcesoriów.
- Unikalne rozwiązanie - specjalne otwierane końcówki belek, których nie trzeba zdejmować, żeby uzyskać swobodny dostęp to kanału montażowego T. Kanał ma standardowe wymiary i jest kompatybilny z mocowaniami znanych producentów akcesoriów.
Pasuje do pojazdów:
- Audi
- Audi A3 8P (2004 - 2012) – Hatchback Sportback – reling zamknięty
- Audi A3 8V (od 2013) – Hatchback Sportback – reling zamknięty
- Audi A4 B8 (2008 - 2015) – Kombi Avant – reling zamknięty
- Audi A4 B8 (2009 - 2015) – Kombi uterenowione Allroad – reling otwarty – sposób mocowania jak na zintegrowane relingi
- Audi A4 B9 (od 2016) – Kombi Avant – reling zamknięty
- Audi A4 B9 (od 2016) – Kombi uterenowione Allroad – reling otwarty – sposób mocowania jak na zintegrowane relingi
- Audi A6 C7 (2011 - 2018) – Kombi Avant – reling zamknięty
- Audi A6 C7 (od 2012) – Kombi uterenowione Allroad – reling otwarty – sposób mocowania jak na zintegrowane relingi
- Audi A6 C8 (od 2018) – Kombi Avant – reling zamknięty
- Audi Q3 I 8UB (2011 - 2018) – SUV – reling zamknięty
- Audi Q7 I 4L (2006 - 2015) – SUV – reling zamknięty
- BMW
- BMW Seria 2 F45 (2014 - 2018) – Minivan Active Tourer – reling zamknięty
- BMW Seria 2 F46 (2015 - 2018) – Minivan Gran Tourer – reling zamknięty
- BMW Seria 3 E91 (2010 - 2011) – Kombi Touring – reling zamknięty
- BMW Seria 3 F31 (2010 - 2016) – Kombi Touring – reling zamknięty
- BMW Seria 5 F11 (2010 - 2016) – Kombi Touring – reling zamknięty
- BMW Seria 5 G31 (od 2017) – Kombi Touring – reling zamknięty
- BMW X2 F39 (od 2018) – Crossover – reling zamknięty
- Cupra
- Cupra Leon IV KL (od 2020) – Kombi ST – reling zamknięty
- Fiat
- Fiat 500X I (od 2015) – Crossover – reling zamknięty
- Ford
- Ford Focus III MK3 (2011 - 2018) – Kombi – reling zamknięty
- Ford Focus IV MK4 (od 2018) – Kombi Turnier – reling zamknięty
- Ford Galaxy III MK3 (od 2015) – Minivan – reling zamknięty
- Ford Kuga III MK3 (od 2020) – SUV – reling zamknięty
- Ford Mondeo IV MK4 (2007 - 2014) – Kombi – reling zamknięty
- Ford Mondeo V MK5 (od 2015) – Kombi – reling zamknięty
- Hyundai
- Hyundai ix35 I LM (2010 - 2015) – SUV – reling zamknięty
- Hyundai Kona I (od 2017) – Crossover – reling zamknięty
- Kia
- Kia Carens IV RP (2013 - 2019) – Minivan – reling zamknięty
- Kia Niro I DE (od 2016) – Crossover – reling zamknięty
- Lexus
- Lexus UX I (od 2019) – Crossover – reling zamknięty
- Mercedes
- Mercedes C-Klasa S205 (od 2015) – Kombi – reling zamknięty
- Mercedes E-Klasa S213 (od 2016) – Kombi – reling zamknięty
- Mercedes E-Klasa T213 (od 2017) – Kombi uterenowione All-Terrain – reling zamknięty
- Mercedes GLA H247 (od 2019) – Crossover – reling zamknięty
- Mercedes GLA X156 (2014 - 2019) – Crossover – reling zamknięty
- Mercedes GLC X253 (od 2015) – SUV – reling zamknięty
- Mini
- Mini Clubman F54 (od 2016) – Kombi – reling zamknięty
- Mini Countryman R60 (2010 - 2016) – Crossover – reling zamknięty
- Nissan
- Nissan Qashqai II J11 (od 2014) – Crossover – reling otwarty – sposób mocowania jak na zintegrowane relingi
- Opel
- Opel Astra IV J (2009 - 2015) – Kombi Sports Tourer – reling zamknięty
- Opel Insignia II B (od 2017) – Kombi – reling zamknięty
- Opel Insignia II B (od 2017) – Kombi uterenowione Country Tourer – reling zamknięty
- Opel Signum I (2003 - 2009) – Hatchback 5 drzwi – reling zamknięty
- Opel Vectra III C (2003 - 2008) – Kombi – reling zamknięty
- Opel Zafira III C (2012 - 2019) – Minivan Tourer – reling zamknięty
- Peugeot
- Peugeot 3008 II (od 2016) – Crossover – reling zamknięty
- Peugeot 308 II (od 2014) – Kombi – reling zamknięty
- Peugeot 5008 II (od 2017) – SUV – reling zamknięty
- Porsche
- Porsche Cayenne II 92A (2010 - 2017) – SUV – reling otwarty – sposób mocowania jak na zintegrowane relingi
- Renault
- Renault Captur II (od 2019) – Crossover – reling zamknięty
- Renault Grand Scenic IV (od 2016) – Minivan – reling zamknięty
- Renault Kadjar I (od 2015) – Crossover – reling zamknięty
- Renault Koleos II (od 2017) – SUV – reling zamknięty
- Renault Megane IV (od 2016) – Kombi Grandtour – reling zamknięty
- Renault Talisman I (od 2016) – Kombi – reling zamknięty
- Seat
- Seat Alhambra II (od 2010) – Van – reling otwarty – sposób mocowania jak na zintegrowane relingi
- Seat Arona I (od 2017) – Crossover – reling otwarty – sposób mocowania jak na zintegrowane relingi
- Seat Ateca I KH7 (od 2016) – SUV – reling otwarty – sposób mocowania jak na zintegrowane relingi
- Seat Ibiza IV 6P (2014 - 2017) – Kombi ST – reling zamknięty
- Seat Leon III 5F (2014 - 2020) – Kombi – reling zamknięty
- Seat Leon IV KL (od 2020) – Kombi ST – reling zamknięty
- Skoda
- Skoda Karoq I (od 2018) – SUV – reling otwarty – sposób mocowania jak na zintegrowane relingi
- Skoda Kodiaq I (od 2017) – SUV – reling otwarty – sposób mocowania jak na zintegrowane relingi
- Skoda Octavia IV (od 2018) – Kombi – reling zamknięty
- Skoda Superb III 3V (od 2015) – Kombi – reling otwarty – sposób mocowania jak na zintegrowane relingi
- Suzuki
- Suzuki Vitara II LY (od 2015) – SUV – reling zamknięty
- Volkswagen
- Volkswagen Passat B8 (od 2015) – Kombi uterenowione Alltrack – reling zamknięty
- Volkswagen Passat B8 (od 2015) – Kombi Variant – reling zamknięty
- Volkswagen Sharan II (od 2010) – Van – reling otwarty – sposób mocowania jak na zintegrowane relingi
- Volkswagen Tiguan II (od 2017) – SUV Allspace – reling otwarty – sposób mocowania jak na zintegrowane relingi
- Volkswagen Tiguan II AD1 (od 2017) – SUV – reling otwarty – sposób mocowania jak na zintegrowane relingi
- Volkswagen Touareg II 7P (2010 - 2018) – SUV – reling otwarty – sposób mocowania jak na zintegrowane relingi
- Volkswagen Touran II 5T (od 2015) – Minivan – reling otwarty – sposób mocowania jak na zintegrowane relingi
- Volkswagen T-Roc I A1 (od 2017) – Crossover – reling otwarty – sposób mocowania jak na zintegrowane relingi
- Volvo
- Volvo V40 II (od 2013) – Hatchback Cross Country – reling otwarty – sposób mocowania jak na zintegrowane relingi
- Volvo V60 I (2011 - 2018) – Kombi – reling zamknięty
- Volvo V60 I (2015 - 2018) – Kombi uterenowione Cross Country – reling zamknięty
- Volvo V60 II (od 2018) – Kombi – reling zamknięty
- Volvo V90 II (od 2016) – Kombi – reling zamknięty
- Volvo XC60 I 156 (2008 - 2016) – SUV – reling zamknięty
- Volvo XC90 II 256 (od 2015) – SUV – reling otwarty – sposób mocowania jak na zintegrowane relingi
Informacje dodatkowe:
- Produkty z kategorii OUTLET, mogą być egzemplarzami demonstracyjnymi lub ze zwrotu. Posiadają wady wizualne w postaci wgnieceń czy zarysowań lub inne ślady użytkowania niewpływające w żaden sposób na funkcjonalność produktu.
- Zdjęcia przykładowe. Rzeczywiste uszkodzenia bagażnika mogą różnić się od tych przedstawionych na zdjęciu.
Rodzaj montażu:
- Przed wyborem bagażnika sprawdź jaki rodzaj dachu posiada Twój samochód. Czy są zamontowane na nim relingi , jeśli tak to jaki jest ich typ: otwarte czy zamknięte, lub czy znajdują się na nim punkty montażowe.
- Bagażnik dachowy z tej aukcji montuje się na reling zamknięty
Informacje uzupełniające
Ekspert radzi:
- Bagażnik dachowy jest dopasowany do samochodu. Warto zastanowić się czy dach Twojego samochodu umożliwia transport wszystkich przedmiotów. Jeśli chcemy przewozić rowery potrzebny jest większy obszar roboczy, w przypadku boksa lub drabiny wystarczy mniejszy.
- Zaleca się zachowanie ostrożności przy montażu i demontażu bagażnika. Precyzyjne ustawienie bagażnika na dachu pojazdu, umożliwi odpowiedni i bezpieczny jego montaż.
Producent:
InterPack posiada szeroką gamę bagażników bazowych i akcesoriów samochodowych. Jest to czołowy producent w klasie bagażników dachowych premium , które wykorzystywane są jako fabrycznie montowane elementy samochodowe przez wielu producentów aut. Ofertę firmy stanowią produkty, które są łatwe w montażu, wykonane z wysokiej jakości materiałów, dzięki czemu satysfakcja klientów jest gwarantowana. Produkty InterPack spełniają wszystkie normy bezpieczeństwa, o czym świadczą pozytywne wyniki testów TÜV i GS.