Firma
Zakupy przez Internet. Co dla Ciebie liczy się najbardziej?
Przez
Liczba sklepów internetowych w naszym kraju rośnie w bardzo szybkim tempie, co za tym idzie ilość kupujących również. 96% z nas przynajmniej raz zrobiło zakupy przez Internet. 48% Polaków dokonuje takich transakcji od kilku do kilkunastu razy w roku. Większa liczba osób, które przekonują się do zakupów w sieci, to klienci, którzy stają się też coraz bardziej wymagający. Jedną z najbardziej cenionych wartości dodanych podczas zakupów w e-sklepie wskazują szybką wysyłkę.
Według statystyk klient oprócz ceny zwraca uwagę na szybkość realizacji zamówienia, opakowanie, czas dostawy i kontakt ze sprzedającym na każdym etapie współpracy, również po finalizacji transakcji. Dlatego też postanowiliśmy przybliżyć proces realizacji zamówienia w naszym sklepie internetowym z Twojego punktu widzenia. Punktu widzenia Klienta, który niecierpliwie czeka na przesyłkę.
Pierwszym etapem po wejściu do naszego sklepu jest oczywiście wybór produktów, ewentualny dobór dodatkowych akcesoriów. Kolejny to finalizacja zamówienia, określenie formy dostawy oraz dokonanie płatności. Tuż po opłaceniu zamówienia, trafia ono do naszego systemu e-commerce jako „nieobsłużone”. Wtedy zaczyna się właściwy proces jego realizacji.
Wszystkie dane wprowadziłeś poprawnie, produkty są na stanie i trafiają do kompletowania. Tym zajmują się pracownicy naszego centrum dystrybucyjnego. Sebastian, Piotrek, Adrian i Marek, w zależności do którego z nich zostało przypisane zamówienie, zbiera na magazynie produkty, które powinny znaleźć się w Twojej paczce. Dzięki temu, że każda paczka ma swój indywidualny identyfikator, w razie ewentualnych problemów możemy łatwo zweryfikować, kto był odpowiedzialny za jej zapakowanie. U nas nic nie dzieje się przypadkowo. Wszystkie produkty trafiają na stół do pakowania. To, w jaki sposób zabezpieczamy i pakujemy Wasze paczki to lata doświadczeń i dziesiątki tysięcy zapakowanych przesyłek. Tak precyzyjna i dopracowana forma pakowania haków holowniczych i pozostałych towarów, które na ogół są bardzo niewdzięcznych gabarytów, to nasza duma.
Kolejny etap to sprawdzenie czy wszystkie informacje dotyczące wysyłki się zgadzają i przygotowanie paczki dla kuriera. W tym czasie w Biurze Obsługi Klienta generowana jest etykieta dla firmy kurierskiej, zgodnie z wybraną przez Ciebie formą dostawy. Gotowe zamówienie w specjalnie wyznaczonej strefie czeka na przyjazd kuriera i następuje wydanie zamówienia. Wtedy też zmienia się jego status na „zrealizowane” a paczka w ciągu 24 godzin trafia do Ciebie. Jeżeli dokonałeś finalizacji zamówienia do godziny 14, zamówiony towar będzie u Ciebie na drugi dzień. Badania rynku pokazują, że 67% sklepów internetowych dostarcza swoje przesyłki w ciągu 3-7 dni roboczych, 18% w ciągu 2-3 dni, natomiast tylko 12% gwarantuje dostawę w ciągu 24 godzin. Szczycimy się tym, że znajdujemy się w tej ostatniej grupie.
Dzięki temu, że podałeś nam swój adres mailowy na bieżąco informujemy Cię o statusie Twojego zamówienia. Zapisując się do naszego Newslettera zapewniasz sobie 5% rabatu na pierwsze zakupy oraz stały dopływ informacji na temat nowości i promocji w naszym sklepie oraz publikacji na naszym blogu, który dla wielu jest źródłem wiedzy na wiele tematów związanych z motoryzacją.
My też robimy zakupy przez Internet. Mamy świadomość, jak ważny z Twojego punktu widzenia jest proces związany z logistyką. Wybrałeś towar, dokonałeś zapłaty i czekasz na odbiór przesyłki. Szybka dostawa, właśnie taka w ciągu 24 godzin od dokonania płatności, to ważny aspekt dla 29% kupujących. Wywiązanie się z obietnicy dostarczenia zamówionego towaru w ciągu 24 godzin potrafi zachęcić ponad 50% kupujących do ponownych zakupów w danym sklepie.
Statystyki oczywiście generalizują, jednak dają nam, jako sprzedającemu, pewne wskazówki i wytyczne co robimy dobrze, a co warto zmienić, abyś czuł się wyjątkowo i aby zakupy w naszym sklepie były dla Ciebie łatwe, szybkie i przyjemne.
W naszej firmie obsługa klienta nie kończy się jednak na dostawie towaru. Pełna satysfakcja klienta budowana jest tak naprawdę od momentu dostarczenia przesyłki. Bardzo dobrze zdajemy sobie sprawę z tego faktu. Zależy nam na zagwarantowaniu zadowolenia wszystkim naszym Klientom. Dokładamy wszelkich starań, aby wrażenia kupujących były jak najlepsze. Począwszy od doskonałych jakościowo produktów, atrakcyjnych cen, poprzez fachowe doradztwo, po pomoc podczas dokonywania transakcji jak również po jej zakończeniu. Nasze paczki dostarczane są na czas, są precyzyjnie zapakowane i zabezpieczone przed uszkodzeniami.
Należymy do programu „Rzetelny sklep internetowy” co obliguje nas do rozpatrywania reklamacji w ciągu 3 dni roboczych, nie 14 tak jak przewiduje to ustawa. Gwarantujemy także wydłużony czas na zwrot zamówionego towaru, u nas jest to 30 dni zamiast 14-stu ustawowych. Wywiązujemy się ze wszystkich danych Klientowi obietnic. Nasz sklep internetowy został stworzony i jest ciągle udoskonalany z uwzględnieniem perspektywy konsumenta. Dlatego tak cenimy sobie Wasze uwagi i sugestie. Dzięki temu możemy identyfikować ewentualne niedogodności w jego funkcjonowaniu, usprawniać działanie procesu wyboru, zamawiania produktów oraz podnosić atrakcyjność całego doświadczenia jakim są zakupy online.
W ADAMOT sp. z o.o. wspiera pracę działu marketingu. Buduje relacje z klientami przy pomocy portali społecznościowych. Dba o jakość naszych tekstów, pod względem merytorycznym i językowym. Pasjonatka fotografii, dzięki niej fotorelacje z wydarzeń są takie interesujące.