Przyłącz się do nas

Biuro Obsługi Klienta od środka. Zapraszamy!

Praca w biurze obsługi klienta, profesjonalna obsługa i doradztwo akcesoria samochodowe. haki holownicze, bagażniki rowerowe boxy dachowe

Firma

Biuro Obsługi Klienta od środka. Zapraszamy!

Krew, trud, pot i łzy, słowa Churchilla bardzo dobrze odzwierciedlają początki powstawania wpisu o firmie. Nie miałam pomysłu jak zacząć i co najtrudniejsze, jak ciekawie opowiedzieć o grupie ludzi, którzy tworzą Biuro Obsługi Klienta i pomagają w wyborze haków holowniczych naszym Klientom. Objaśnianie działania automatycznie wypinanych kul do haków, montażu bagażników dachowych czy odpowiadanie na pytania dotyczące doboru wiązek elektrycznych może brzmieć egzotycznie i fascynująco, ale niekoniecznie musi zaciekawić czytelników. Z założenia nie miał to być wpis o asortymencie. Akcesoria samochodowe, haki holownicze, bagażniki rowerowe, bagażniki dachowe, części hamulcowe to nasza codzienność. Niektórym na samą myśl lista wspomnianych przedmiotów wywołuje krople potu na czole. Spodziewasz się pewnie, że w naszym dziale obsługi klienta będą pracowali sami przedstawiciele gatunku męskiego? Nic bardziej mylnego. Tutaj rządzą dziewczyny. Dziewczyny na czele z Joachimem, kierownikiem Biura Obsługi Klienta.

Praca biura obsługi klienta. uchylamy rąbka tajemnicy jak wygląda BOK w firmie Adamot.pl

Rejestrowanie zamówień, sprawdzanie stanów magazynowych, tłumaczenia instrukcji obsługi, rozwiązywanie reklamacji, dbałość o zadowolenie klientów i bezpośrednia współpraca z resztą załogi to tylko niektóre z  codziennych obowiązków jakie należą do naszej spec grupy. Spec, bo nasze dziewczęta są specjalistkami w tej męskiej dziedzinie jaką są akcesoria samochodowe. To one są bohaterkami w naszej firmie. To siedem naszych kobiet z Biura Obsługi Klienta staje dzień w dzień na linii frontu, robiąc co tylko mogą, abyś po zakończonej rozmowie telefonicznej czy wymianie kilku maili wrócił do montowania belek dachowych i nie miał już najmniejszych wątpliwości czym jest stopa, czym KIT oraz co i gdzie przypiąć.

Jeśli dzwonisz i nie wiesz jaki hak holowniczy dobrać do swojego samochodu, zawsze bezbłędnie Ci doradzą. Służą pomocą jeśli wahasz się jaką wiązkę elektryczną kupić, dobiorą odpowiedni dla Ciebie box dachowy, tak aby nie okazał się za długi dla Twojego samochodu a jednocześnie pomieścił wszystko to, co potrzebujesz do niego spakować. Pomogą w doborze bagażnika rowerowego, tak, aby spełniał on wszystkie Twoje oczekiwania. Można na nie liczyć również w kwestii części hamulcowych i akcesoriów samochodowych. Są wszechstronnie uzdolnione i posiadają fachową wiedzę, której nie zawahają się użyć. Każda z nich jest wyjątkowa na swój własny i niepowtarzalny sposób.

Zobacz jak pracuje nasze biuro obsługi klienta, w którym rządzą dziewczyny.

Joanna to specjalistka od relacji z klientami polskimi i francuskimi. Zawsze pełna energii, którą zaraża współpracowników. Z wykształcenia muzyk oraz filolog. Amatorka zdrowego trybu życia oraz biegów długodystansowych. Literaturę oraz kuchnię włoską pochłania w ogromnych ilościach.

Ewa to absolwentka filologii romańskiej, swoją wiedzę w zakresie haków i bagażników przekazuje naszym francuskojęzycznym klientom. Najbardziej uśmiechnięta, cierpliwa i pozytywna osoba w BOK.  Amatorka tenisa ziemnego, często bierze udział w maratonach.

Jola w niemieckim dziale biura obsługi klienta czuje się jak ryba w wodzie. Bezpośredni kontakt z klientem przynosi jej dużo satysfakcji. Pełna zapału i chętna do wykonania nawet najtrudniejszych zadań. Jest miłośniczką wędrówek górskich oraz ekstremalnych ćwiczeń na siłowni.

Agnieszka to najmłodszy stażem pracownik niemieckiego BOK. Ukończyła germanistykę, skąd wyniosła zamiłowanie do niemieckiej literatury. Najbardziej lubi ją czytać w oryginale. Osoba przepełniona pozytywną energią i spontanicznością. Prywatnie – Perfekcyjna Pani Domu.

Magda zajmuje się obsługą klientów francuskojęzycznych i robi to bardzo profesjonalnie. Ukończyła studia na prestiżowej Sorbonie w Paryżu. Wielbicielka francuskiej kuchni i znawczyni francuskiego kina. Zawsze pogodna i otwarta. Spędzanie czasu na rodzinnych wyprawach rowerowych jest jej ulubioną formą relaksu.

Kinga charakteryzuje się niemiecką skrupulatnością i dokładnością. Wszystkie trudne sprawy trafiają zawsze do niej, nie ma problemu, którego nie potrafiłaby rozwiązać. Jest zapaloną czytelniczką, uwielbia literaturę polską oraz skandynawską. Świetnie gotuje i ku uciesze wszystkich koleżanek, testuje swoje potrawy na nich.

Dorota najstarsza, ale tylko stażem pracy. Ma nieprzeciętną pamięć do dat, wydarzeń, szczegółów odnośnie towaru – wielokrotnie ją testujemy i za każdym razem nas tym zaskakuje. Kocha podróże, każde miejsce gdzie jest dużo słońca jest jej ulubionym.

zobacz jak pracuje biuro obsługi klienta w naszej firmie. profesjonalna obsługa posprzedażowa i doradztwo w zakresie akcesoriów samochodowych.

Teraz już nikt nie ma wątpliwości co do tego, że nasze dziewczyny są spec grupą. Znajda się jednak pewnie tacy, którzy pomyślą stereotypowo i dojdą do wniosku, że siedem kobiet w jednym pomieszczeniu.. to nie może się dobrze skończyć.

I tutaj, dla zachowania równowagi, wkracza męski pierwiastek biura obsługi klienta, Joachim. Najbardziej doświadczony pracownik biura obsługi klienta w firmie. Dowodzi naszą grupą do „zadań specjalnych”. Posiada ogromną wiedzę na temat wiązek elektrycznych. Mentor oraz przewodnik wszystkich pracowników BOK. Prywatnie zwolennik aktywnego spędzania wolnego czasu – pokonuje na swoim rowerze ogromne dystanse, często do miejsc niedostępnych, ale za to bardzo urokliwych. W zimie zaszywa się w swoim studio, gdzie spędza długie godziny grając muzykę rozrywkową i klasyczną. Zrównoważony, ostoja spokoju, potrafi załagodzić każdy konflikt. Dziewczyny wiedzą, że zawsze mogą na niego liczyć.

Taka drużyna sprosta najbardziej wymagającym interesantom, nawet w stresujących momentach, które przecież zdarzają się wszędzie. Dzięki bardzo dobrej organizacji pracy, przyjaznemu nastawieniu oraz komunikacji nastawionej na wsłuchiwanie się w potrzeby  klientów reputacja naszej firmy jest utrzymywana na wysokim poziomie. Dziękujemy!

Kontynuuj czytanie

W ADAMOT sp. z o.o. wspiera pracę działu marketingu. Buduje relacje z klientami przy pomocy portali społecznościowych. Dba o jakość naszych tekstów, pod względem merytorycznym i językowym. Pasjonatka fotografii, dzięki niej fotorelacje z wydarzeń są takie interesujące.

3 komentarze

Odpowiedz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Zobacz więcej wpisów w kategorii Firma

Do góry